torsdag

2010-06-03 @ 17:41:15
Tippar på att det blir ett sista inlägg nu. Om jag känner mig själv så tror jag inte jag kommer att ha tid att blogga nånting i helgen.
Fick höra av moster att det är drygt 20 grader och sol där nere i kungliga huvudstaden, vilket gillas starkt.

Idag har jag äääääntligen gjort klart mitt projektarbete och det känns grymt skönt för då är alla inlämningar och prov avklarade. Blir att bara glassa runt nu dom sista veckorna.

Nu kom just mamma in i rummet och vill ha datorn så hon kan spela nått spel på facebook. Får väl vara generös och ge henne datorn då.

Vi hörs efter helgen och bara för att påminna er så fyller jag 16 på måndag! Kan inte bli bättre!



håååååj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0