fredag- SOMMARLOV

2010-06-18 @ 16:54:24

Då var det äntligen SOMMARLOV!!!!
Grymt skönt och en sommar fylld med sol, parteeey, underbara människor och sovmornar väntar. Kan det bli bättre? Ja faktiskt, jag blev idag 900kr rikare men även 500kr fattigare eftersom jag inte kan ha pengar utan att dom bränner i fickan, så jag for in på stan och köpte mig ett par shorts, ett linne och en skjorta.

Gårkvällens avslutningssupé var superbra. Lekar, sång från lärarna, karaoke och filmer från sexan bjöds det på och det blev en hel del skratt och gamla minnen. Tänk att fyra år kan förändra så mycket.
Dock bjöd kvällen även på en hel del myggbett vilket inte gillas, men är det sommar så är det!

Idag var det som sagt avslutning i kyrkan och jag grät såklart floder, även om jag inte tycker det är speciellt sorgligt att skiljas från klassen.  Efter avslutningen blev det lunchbuffé på tatung, mke gott!

Vad kvällen erbjuder har jag då ingen aning om, Johanna kommer hit sen drar vi väl ut och träffar lite trevligt och förmodligen onyktert folk medan vi kommer där spiknyktra men 1000kr rikare. Men vi kan ju ha kul utan alkohol....typ, kanske, ibland, nån gång....fast jag vet inte.
Men i veckan blir det picknick med brudarna där alkohol kommer drickas och livet kommer vara på topp!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0