onsdag

2010-06-02 @ 20:40:46
Kom hem från träningen för ett tag sen och herregud säger jag bara, i morn kommer jag att ha träningsvärk! Men de är det värt, för jag känner mig så duktig då jag kommer hem från träningen. fast just nu är jag lite emo eftersom jag bara har två gånger kvar på träningskortet och det blir inte att köpa nått nytt förrän efter sommaren. Och det är ju inte gratis direkt heller...3700kr. Deeeeet svider.
Haha och förövrigt kryper det en fluga tvärs över skärmen på datorn nu. anteckna det tack!

Näe egentligen borde jag inte sitta vid datorn nu. Moster ringde för ett tag sen och sa att det kommer vara kanonväder i helgen så jag måste nog ta och se över min packning och kanske ta lite andra kläder med mig. Och jag som var så nöjd igår över att jag äntligen lyckats bestämma mig vad jag ska ha med mig åsså måste jag byta ut det.

Blev ett liten paus i inlägget för jag och pappa for ut och körde motorcykel. Hur härligt som helst!!
Vet inte hur mke jag kan blogga i helgen, vi får väl se.

Annars: Sug och svälj, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0