MONI MO♥

2010-03-13 @ 21:10:45
Nu är det så här att det är anneli "kungen" ekstedt som fått äran att blogga på denna olästa blogg.
Så ära var kanske att ta i, de här är ju precis som att blogga to the hand.
Men men, eftersom jag nu fått detta hedersuppdrag måste jag ju komma på något intressant att skriva om. Så jag hade först tänkt skriva om hur otroligt bra, kung & cool jag är. Men sedan kom jag på att det kanske inte är så kul eftersom alla nog redan vet det, det är liksom redan uttjatat. Så jag bestämde mig för att skriva om hur kung Lajsen ala de bajsen är♥
Så: Lisa är preeecis så här bra |--------| ( mellanrummet mellan dom där fjongarna, för er som inte fattade de).
Nej nu ska jag sluta ljuga, lisa är så där bra fast gånger 38912748.

Lisa ville att jag skulle berätta om vad hon hade gjort idag. Så vad har hon gjort då?
Jo, rensat avloppet. Ni som känner lisa vet ju att hennes största dröm är att bli rörmockare, och övning ger färdighet you know. Faktum är att hon praktiserar som rörmockare varje lördag. Har ni avlopp som måste rensas? RING DÅ 070-6784532!!!PASSA PÅ ERBJUDANDET GÄLLER BARA TILL ONSDAG!
Nu sitter Lisa och ser på melodifestivalen. Erfter att den där eric hade sjungt hade hon blöta trosor sa hon. Inte OK.........

Nu ska jag tacka för mig.
puss


Här har vi då den söta ägaren till denna populera blogg♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0