Onsdag

2010-03-03 @ 17:11:15

Idag är Lisa emo emo emo!
Vet inte varför, men det är bara en allt-går-fel-hur-jag-än-gör-dag.
Blev en kort skoldag i dag eftersom efter lunch var vi och såg finalen i skolhockeyn då Brännans tjejer kom tvåa!
Sen drog jag och Johanna på stan och jag hittade såklart massor med saker bara för att jag har 62kr på kontot...toppen!
Det enda positiva med den här dagen är väl att jag idag fyndade ett tre-pack string som jag gått och spanat på ett tag och dagen till ära var dom på halva priset! Som sagt, är väl ungefär de enda positiva med den hära dagen.

Skulle egentligen ha åkt och träna i dag, men jag är lat och sur så det får bli ett långt pass på fredag istället.

Nu ska jag ut och få mig lite motion, måste skotta snö åt min handikappade far! Blir nog härligt, i snöstorm....upptäckte precis att mina täckisar är på skolan och mamma har sina på jobbet...ännu trevligare att skotta snö i jeans! Livet är på topp just nuuuu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0