söndag

2010-03-21 @ 14:52:12
Nu är det bloggens ägare som är tillbaka bakom tangenterna igen!
Tack till Anneli som skrivit så....fina inlägg!

Fick skäll av en viss Julia igår att jag bloggar så lite, så jag får väl ta mig i kragen nu då och börja blogga.
 Helgen har varit mycket trevligt. I fredags blev det fredagsmys med Johanna och igår blev det att umgås med en hel hög trevligt folk!

Känner att jag borde lägga ner bloggandet ett tag eftersom det har tagit mig en timme att skriva detta inlägg....
tror jag slänger in några bilder istället!


Såhär slutade vår friluftsdag i torsdags- Sex and the city filmen och ballerinakex!





Kommentarer
Postat av: johanna

OMG LISA GUMMAN, jag tror jag dör och jag skämtar inte...

2010-03-22 @ 22:39:50
URL: http://johannaho.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Fin blogg :D

2010-03-22 @ 22:59:10
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0