BABAR ÄR EN KLOK ELEFANT!

2010-03-16 @ 23:08:52
Det var då tamefan ett jävla tjat om att jag skulle skriva här!
Jag fick uppgiften att skriva ett lååångt inlägg med en snyyyygggg bild, men det ska jag väll kunna kirra, bara för att jag är så otrooligt godhjärtad.

Lisas dag då:
Hon vaknade klockan 06.30 av att hennes väckarklocka ringde..... eller NEJ de gjorde hon inte alls. Den jäveln försov sig, bara för att hon skulle missa nationella i engelska. Det är lågt lisa, lägre än glocalnet!
Ja, när hon väl kom till skolan - väl utsövd, till skillnad från alla andra... - hade hon fysik. Det sitter Lisa nära om hjärtat förstår ni. Iaf så hade hon fysikprov, och eftersom hon började plugga för fleeera månader sen gick det utmärkt.
När hon kom hem från skolan städade hon hela sitt hus. Jag förstår att Herr Melander och Fru Melander är väldigt stolta över sin dotter! Dom bör vara det i alla fall.

Elefant – Babar, Finns ingen bättre låt enligt Lisa själv. pusssssssss

här till höger har vi då kungen som har bloggat så fint åt valrossen!


och här har vi lisas looverboiiii♥
hoppas jag får komma på brölloppet =D

/kungen hon själv

Kommentarer
Postat av: valrossen i egen hög person

Anneli ekstedt, har du inte fått lära dig att de är fult att ljuga! Speciellt på en sådan här väl läst blogg som denna! Fy på dig!

Hade varken fysikprov eller försov mig. Jag kom till skolan i tid och gjorde mitt nationella prov!

2010-03-16 @ 23:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0