onsdag

2010-03-24 @ 20:54:27
Denna uppdatering sker bara eftersom Johanna vill att jag ska skriva ett inlägg så bilden på henne inte är först!

Nu är alla delprov i engelska nationella gjorda och det känns mycket bra!

Det konstanta samtalsämnet i Melanders hus är just nu påsklovet då det, som alla tidigare år, bär iväg till stugan i fjällen. Längtar obeskrivligt mycket och det är nedräkning kan jag lova! Det är bara att hoppas på att vädret och föret är någorlunda bra, men att vänta sig lika bra väder som förra året det är nog näst intill omöjligt då vi hade sol 7/7 dagar och helt perfekt skoterföre!
Men lite färg ska jag väl kunna få i mitt vinterbleka ansikte!

I år blir det att sola i bikini!!

Nu ska jag ta och skriva klart min intervju med pappa och farmor eftersom det ingår i vårt svenska arbete att intervjua två generationer, sen gissar jag att det blir sängen för min del eftersom jag är så sjukt trött nu för tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0