lördag

2010-05-22 @ 14:45:48
Är nyss hemkommen ifrån stan där jag har shoppat med min bror+övriga familjen. Fille kom i alla fall till slut hem med ett par chinos, en rutig skjorta och en sjal! Men ärligt tror jag att jag var mer nöjd över dagens inköp än fille var...eftersom jag i stort sätt övertalade han att köpa kläderna. Och även pappa fyndade! Ett par, hör och häpna, Fred Perry tygskor!

Kvällen kommer fömodligen bli väldigt dryg och tråkig, eftersom vi ska iväg till pappas kusin och käka. Och eftersom dom bor i Klutmark har jag problem att ta mig därifrån...skulle i och för sig kunna ta moppen men har ärligt talat inget att göra i stan i kväll heller. Men nu ser ju vädret ut att svika så vafan, jag får väl offra den här kvällen då. Några som kommer bli glad över det är iaf mina päron...alltid kul att man kan glädja nån.

Nu ska jag ta och se lite hockey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0