lördag

2010-05-08 @ 12:19:02
Tar en liten paus i städningen och slänger in ett inlägg.
Tror att jag ska gå ut och sätta mig i solen en stund innan det är dags att börja göra sig klar och gå in på stan och möta upp Julia, Ida och Therese för shopping av middag och annat gott. Efter det blir det att gå hem till mig och laga middag och bara mysa på! Kommer bli kanon!

Vaknade i morse och var till min stora skräck förkyld! Det är det värsta jag vet, att vara tät i näsan och knappt kunna andas och inte blir det bättre av att jag vägrar använda nässpray. Det är så jävla äckligt, så då är jag heller tät!

Måste stolt få berätta att vi i fredags fick igen vår biologiuppsats om genteknik och hör och häpna, jag fick MVG!? I och för sig fick typ alla det, men känner mig ändå lite stolt.

Slänger in en bild från igår då jag var hos Johanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0