måndag

2010-05-17 @ 18:06:09
Sitter här med grym huvudvärk!! Har tagit en alvedon och ipren så snart trampar jag iväg mot 360 där cirkelträning och core står på schemat. Sen blir det hem och mysa ner sig i soffan och se Hollywoodfruar!

Känns verkligen inte lockande att fara på skolan i morn. Att sitta inne och flämta som en jävla fisk på land för att det är så varmt att man bara vill ut kändes inte som något man direkt längtar efter. Tyvärr har jag inte mycket till valmöjligheter. Det är bara att genomlida dom sista veckorna, och om 16 dagar drar ju jag och mamma ner till Stockholm och shoppar vilket känns oerhört härligt! Och snart fyller jag ju år också och det gillas ju alltid!!

Tittar just ner på mina fötter oh upptäcker att dom är jättesmutsiga, typ svarta?! hur nu det kan komma sig...?
Tycker ni ska ta och anteckna det!

Nä nu ska jag sätta mig ute i solen ett tag innan jag ska iväg och jobba på att få bort mina extrahöfter som bara är i vägen och ser fula ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0