måndag

2010-05-31 @ 18:38:55
Den här dagen blev oväntat bra faktiskt! Vaknade och solen lyste in i mitt rum, och jag trodde jag skulle vara död i morse eftersom jag somnade typ halv tre i natt, men icket. pigg och glad steg jag upp...eller okej där överdrev jag, jag är aldrig glad på morgonen!

idag hade vi vår sista musiklektion med Annika och det känns verkligen jättetråkigt för hon är så grymt bra! Men vi har ju körövning med henne så vi blir inte av med henne helt och hållet än!

Efter skolan blev det att fara hem och steka ett tag innan det var dags att dra sig mot stan där synundersökning väntade. Gick som på räls, inga synfel alls vilket jag är lite förvånad över. Men jag är bara glad att jag slipper glasögon!

Sitter och väntar på Johanna eftersom vi ska iväg på Träpinne ikväll. Blir nog grymt med tanke på vädret! Loveit!
Slänger in en liten lista så jag får tiden att gå. Upptäckte just att den börjar på 8 och inte 1? Konstigt...

8. Klass? - 9a
9. Vilket år tar du studenten? - 2013
10. Något jobb? - sommarjobb, ja
11. När gick du upp i morse? - kvart över sju
12. När ska du sova? - ikväll
13. Duschat idag? - nix
14. Kramat någon idag? - ja
15. Pussat någon idag? -nej
16. Vad har du ätit idag? - inte så mke
17. Dagens klädsel? - tights, linne, tröja
18. Dagens smink?- mascara
19. Dagens sötnos? - jag såklart
20. Dagens roligaste? - hahah Johanna då hon skulle fixa en sak....


SOCIALT:
23.Hur många har du kysst? -
 ett par stycken
24. Vem kramade du senast? - Emelie
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - 1 
27. Har du pojk-/flickvän? - nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Johanna
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Josef

FAVORIT:
31. Film? - 
finns många, men A walk to remember är grymt bra 
32. Låt? - varierar
33. Mat? -  grillat
34. Dryck? - det mesta funkar 
35. Färg? -  rosa
37. Stad? - inte så skell iaf
38. Land? - vet ej
39. Ämne i skolan? - idrott
40. Människa? - jag


SENASTE:
41. Personen du tänkte på? -
Anneli faktiskt.(om du läser det här tycker jag du ska höra av dig<3)
42. Personen du kysste? - en
43. Gången du spydde? - ett par dagar sen
44. Gången du grät? - idag
45. Pizzan du åt? - längelängelängesen!
46. Gången du va i Göteborg? - 2 år sen tror jag
47. Gången du var i Stockholm? - i somras, ska dit på torsdag!
48. Gången du drack alkohol? -
49. Gången du rökte? -


ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? -
båda
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - båda funkar
54. Tvspel eller datorspel? - dator
55. Spindel lr orm? - huvva, inget!
56. Natt lr dag - båda
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - Facebook
58. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise hotel? - inget av det!!
60. Blont eller svart hår? - blont
61. Har du blåa ögon eller bruna? - blåa
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller Stockholm? - göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab? - inget!
67. Randigt eller prickigt? -  randigt
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - leva!!


ANTAL:
70. Personer du älskar? -
det är många!
71. Personer du hatar? - finns några stycken
72. Gånger du varit full? -
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - 2
74. Glassar du ätit på en dag? - hahah vet ej, onödigt vetande
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - 3-4 kanske?
76. Gånger du haft minnesluckor? -
78. Personer, djur du saknar just nu? - finns några personer
79. Gånger ditt hjärta brustit? -  några gånger


VEM:
80. Vill du kyssa nu? -
haha ingen
81. Ska du träffa imorgon? -  min klass, kanske julia
82. Sjöng du senast för? - haha mig själv
83. Hade du senast en msn-konversation med? - kanske...julia?
84. Spelade du tvspel med senast? - haha det var längesen så jag minns inte
85. Vill du ta med på resa nu? - JULIA
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - hahah en person
87. Förtjänar att dö? - ingen
88. Är söt? - jag
89. Vill du sova jämsides med i natt? - en


VAD:
90. Gör dig glad? -
sol!!
91. Gör dig ledsen? - att jag är grymt fattig just nu
92. Vill du helst göra nu? - fara, men måste vänta på johanna
93. Önskar du att du slapp göra? - skriva klart projektarbetet
94. Vill du ha nu? - PENGAR och SOMMARLOV
95. Önskar du dig i födelsedagspresent?- två-dagars på stads, soldusch och trippeltång
96. Längtar du till? - stockholm, sommarlovet
97. Tycker du om dina betyg? -  helt okej
98. Ångrar du i ditt liv? - finns en del
99. Är det bästa som hänt dig? - vet faktiskt inte
100. Det värsta som har hänt dig? - vet inte där heller finns mke dåligt som hänt.


neej, nu är hööken på väg hit så jag ska snöra ihop håret i nått tjorv, orkar inte gör nått annat med det just nu!


Kommentarer
Postat av: johanna

20. Dagens roligaste? - hahah Johanna då hon skulle fixa en sak....



kul lisa kul... :]

2010-06-01 @ 15:22:38
URL: http://johannaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0