måndag

2010-05-03 @ 15:24:50
Just nu känner jag verkligen att jag slösar bort tid! Vi fick sluta tidigare i dag och vad gör jag? Jag far hem och sätter mig vid datorn då det finns 1000 andra saker jag bör/kan göra. Skulle till exempel kunna göra bort städningen så jag slipper ha den som ett "måste göra" i veckan. Eller så skulle jag kunna sätta mig i solen och försöka få lite färg i mitt väldigt bleka ansikte, eller som jag hade tänkt ifrån början, fara på stan. Men det blev inget av efter som jag för tillfället har lite taskigt med pengar vilket gör att man bara blir mer medveten om det då man går på stan så nej det får bli nån gång i framtiden då min ekonomi tillåter det.

Tänkte berätta lite om min valborgs, som blev oväntat kul!
Först blev det middag hos Maja med Jenny, Linnea och Johanna. Mke gott måste erkännas!
Blev sen att dra till lands för att, vad vi hoppats på, träffa folk men icket! Inte en kotte träffade vi, eller om man bortser från vår klassföreståndare som var där och grillade med sitt barnbarn ....
Då drog vi iaf vidare till Myckle där grillning stog på schemat. Kvällen avslutades med min och Johannas efterrätt som visade sig vara ganska äcklig.






Kommentarer
Postat av: fru ekstedt

"Kvällen avslutades med min och Johannas efterrätt som visade sig vara ganska äcklig."



efterätten hade säkert vart god om johanna hade gjort den sjölv:D för du got no talang i att baka:D tänk så lycklig jag är att jag inte var en av dom som tvingades äta den:D



2010-05-05 @ 00:59:09
URL: http://thakingandthaslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0