onsdag

2010-05-26 @ 18:04:45
Hejhopp gummisnopp!
Den här dagen har då riktigt rusat iväg. Som jag sagt tidigare så hade vi vårt avslutningsfoto idag, och till min stora förvåning klädde även killarna ut sig. Dom har vart väldigt anti mot idén att klä ut sig. Men idag var dom stiliga och hade kostym. Jag och Emma fick även äran att platta elias och Johans hår, och jisses så söta dom blev!

på idrotten hade ju jag och Johanna äntligen vår idrottslektion och det gick helt okej faktiskt!
Skyndade mig hem och träffade julia ett tag och nu är det dags att börja göra mig klar för Johanna kommer hit om en timme. Vi ska iväg och se frejas musikal.

blir en bildbomb nu från dagen!


















Kommentarer
Postat av: Nattali

Vad vackra ni var! =) ;)

2010-05-27 @ 00:19:47
URL: http://nmmw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0