onsdag

2010-05-05 @ 10:03:09
Kom precis hem från sjukgymnasten där jag blev uppmanad att undvika yoga i ca tre veckor. Känns trist, men jag gör seriöst vad som helst för att slippa ha ont i ryggen. Ska istället börja träna core på 360, vi får väl se om det gillas eller ej. Men hur som helst måste jag ta tag i träningen igen, har varit otroligt lat den senaste månaden så nu är det skärpning om jag vill komma i form till beach 2010!

Ska börja dra mig mot skolan om cirkus en timme, då andra delen i nationella biologi ska göras. Missar som sagt första delen pga sjukgymnasten, så mina duktiga klasskamrater sitter i detta nu och skriver biologi så pennorna glöder!
Tror att jag ska ta och kika lite i biologiboken så jag i alla fall kan beskriva fotosyntesen, som vi lärde oss i sexan. Men minnet måste nog fräschas upp lite tror jag.

Bild: Google


Kommentarer
Postat av: fru ekstedt

hahah de är så de brukar låta ja...

2010-05-05 @ 16:42:37
URL: http://thakingandthaslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0