söndag

2010-05-16 @ 16:20:39
Jag som hade tänkt vara duktig i dag och hjälpa mamma att kratta och klippa gräset. Hur vart det med det? För det första var det mulet och kallt då jag steg upp, jag hade hoppats på en repris från igår. Sen tänkte jag att då kunde jag ju lägga in bilderna från boviken, men såklart blev båda datorerna helt fucked up! Så Johanna skulle då skicka dom till mig men det gick åt helvete med det också, så jag har hittills bara fått 32 stycken bilder, av ca 300...

Men nu ser jag att solen tittar fram så jag tror att jag ska gå ut och gå i kväll faktiskt. Vi är ju lediga i morn så jag hoppas nån social hör av sig och vill hitta på något senare i kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0