tisdag

2010-05-25 @ 15:07:56
Yeeeees, sommarens ekonomi är räddad! Fick idag besked om att jag fått sommarjobb på kyrkogårdsförvaltningen. Klippa gräs, rensa ogräs, plantera blommor kan faktiskt vara helt okej eftersom jag får vara ute i tre veckor och då hoppas jag bara vädergudarna ger bra väder för då kommer till och med jag bli brun!
Måste dock investera i ett par gummistövlar...sweet. Har inte ägt ett par stövlar sen typ...förskolan?

Ikväll blir det att dra med hööken på promenad för att hämta några tröjor hos systern min plus att vi måste panikplanera vår idrottslektion som vi ska hålla i morn.
Nu kilar jag iväg på stan för att köpa en silverfärgad kajal till morgondagens avslutningsfoto!


Kommentarer
Postat av: anna

SV: Kan ingen få samma period som jag så jag känner nån:(

Jaa det tur det iallafll:D

2010-05-25 @ 17:39:03
URL: http://annaorebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0