fredag

2010-05-28 @ 14:29:50
Fick en timmes längre helg den här helgen! Efter som J-O är sjukskriven skulle vi ha curth men han så söt så han lät oss sluta tidigare. Hade egentligen inte spelat någon roll eftersom jag ändå måste skriva klart min engelskarecension som skulle vara inlämnad idag, men jag skyllde på att jag glömt den hemma...vilket jag inte gjort, den låg ogjord i skåpet.

Nu ska jag snart ta och röra mig mot stan, där jag och pappa ska försöka hitta en lämplig morsdags present till lilla mammsen. Får väl se vad vi hittar med hjälp av våra vilda fantasier.
Kvällen spenderas som sagt med Maja och Linnea och det är väl ungefär dom enda planer jag har för helgen. Får helt enkelt se vad jag hittar på i morn. Måste tyvärr sätta mig och skriva lite på projektarbetet eftersom det ska vara inlämnat på fredag, om en veck alltså. Men eftersom jag är i Stockholm då måste jag lämna in det på torsdag så det blir att skriva supersnabbt så jag hinner!

Herregud så ointressant det här inlägget blev känner jag! Tror därför att jag avrundar här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0