(Y)

2010-05-21 @ 23:54:58

hemma nu efter en supermysig kväll vid älven med världens bästa Julia. Blev dock inga bilder tagna fast jag hade med mig kameran och det är ju tanken som räknas? Undrar hur detta kommer gå i sommar, måste skärpa mig och ta lite mer bilder så ni söta läsare får lite roliga bilder att se på!
På tal om roliga bilder så fick jag några bilder av Sandra som hon tog då vi var och simma...vet inte om jag ska skratta eller gråta. En sak kan konstateras i alla fall och det är att man ska inte ställa upp på bilder då man badar!

Men jag ska göra ett undantag för er som läser och slänga in nån bild. Även om en viss fröken Höök kommer strypa mig, men de är smällar man får ta!






Vackeeeeert eller?

Nee nu ska jag snart krypa till sängs, är äckligt trött....fast först måst jag ner och äta lite godis. Sötsuget har satt in och det gillas inte!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0