fredag

2010-11-19 @ 23:57:43

Riktigt trött och slut är jag just nu. Blev en väldigt lugn hemmakväll i kväll med mamma och pappa. Kan behövas ibland det också.
Det blev lite tidigt julmys, med glögg, pepparkakor och lussebullar. Dock tycker jag att sånt ska väntas med några veckor till, eftersom jag mer än gärna skjuter upp julen så långt det bara är möjligt.

Känner att ögonlocken börjar vara lite tunga, så jag tror att jag ska börja dra mig mot sängen för lite välbehövlig sömn!

Och jag bestämde mig just exakt nu att jag ska försöka bli bättre på att ta bilder och lägga in på bloggen. Men observera att jag skrev försöka.

Så tills vidare blir det fortsatt blidlöst i inläggen!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0