måndag

2010-11-01 @ 12:52:05
Just innan jag somnade i natt tänkte på att morgondagen skulle spenderas med min stora kärlek och vi skulle inte lämna varandra på hela dagen. Med stora kärlek menar jag min säng, och med hela dagen menar jag tills de som bygger om vårat tak kommer och börjar banka och spika, det vill säga kvart i sju...

Första dagen på lovet och vad ska jag göra då?
Den första planen var att jag skulle lägga mig och se film och bara vänta på att bli frisk. Men sen gjorde jag misstaget att läsa Oscars blogg, och då slog det mig att jag måste plugga. Fattar ni? Plugga på lovet. En tidningsartikel om Iliaden ska skrivas, två böcker ska läsas ut, en fördjupning ska påbörjas och jag måste även plugga lite oregelbundna engelska verb.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0