onsdag

2010-11-17 @ 20:08:22
Måste börja med att säga att jag i rubriken tänkte skriva Torsdag. Jag ligger en dag före och har gjort det hela veckan, så i mitt huvud är det fredag i morgon. trist att det inte är det då...

Är så galet trött, jag höll på allvar att somna på väg hem från träningen. Kanske inte helt utan anledning eftersom min veckan minst sagt har varit krävande.
idag hade båda samhälls ettorna dans med el, vilket var en...äcklig upplevelse. Svettiga händer, varmt och trångt kan man väl sammanfatta dagen som. Tvättade händerna med desinfektionsmedel då jag kom hem för att garantera att alla äckliga svettbaciller försvann från mina händer.

Ska väl passa på att erkänna att träningen på tisdagmorgon uteblev. Vi kände att vi inte var mentalt förberedda att slita upp våra kroppar för att träna. Så vi provar igen nästa vecka!

Nej, nu ska jag sätta mig och se bonde söker fru!


klassfest snart?

Kommentarer
Postat av: oscar

sv: kanske det! Men aldrig någonsin kommer jag stiga upp på morgon för att fara och träna :D

2010-11-18 @ 15:41:55
URL: http://oscarpettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

klassfest snart!

2010-11-18 @ 20:02:41
Postat av: Sebastian

Det var klassfest idag, men du missade den

2010-11-21 @ 01:15:41
Postat av: vicky

klassfest! till helgen!!

2010-11-21 @ 15:27:02
URL: http://hejviicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0