teater

2010-11-03 @ 17:24:46

Jaha mina vänner, då har jag äntligen fått röra på fläsket, kändes underbart kan jag bara säga! Passade även på att göra en kroppsanalys, där man får se hur många procent fett respektive muskler man har i kroppen och även på specifika kroppsdelar som ben, armar och mage. Var riktigt intressant faktiskt! Dock inget jag kommer göra varje dag precis eftersom det kostar 120kr!

Ska alldeles strax börja göra mig klar för kvällen. Vad händer i kväll då? Jo, jag och Maja är medtvingade på teater med våra mammor. Eftersom Åsa, majas mamma, är barnmorska och jobbar på ungdoms så tyckte hon vi borde gå och se den här teatern. Ska jag vara ärlig vet jag inte vad den handlar om men än sex.." Sex och sånt" heter den i alla fall och känner jag mig och Maja rätt så kommer det nog bli rätt så mycket skratt. Men det kommer nog bli trevligt..!


jag älskar oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0