torsdag

2010-11-25 @ 16:26:19
Ska alldeles strax hoppa i träningskläderna och börja peppa min mor som enligt pappa har dödsångest inför spinningpasset. Stackarn!

Gick just igenom min mentala "måstegöra-lista" och insåg att den ser ut som följande:

Saker jag har gjort:
-skrivit klart samhällsuppsatsen
-skrivit klart filmanalysen

Saker jag borde börja tänka på att göra:
-Svenska/geografiuppsats
-pluggat till engelskaförhöret (dock var det idag, så nu är det försent)
-börja läsa engelskaboken
-rita en baksida, skriva baksidestext +annan uppgift i svenskan
-plugga på engelskan som är till i morgon

Ja, det är väl ungefär så det ser ut..egetntligen borde jag parkera mig vid skrivbordet ikväll och skriva så pennan glöder, men näää. Jag gör det sen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du äter tillräckligt mycket när du tränar så himlarns mycket, annars kommer du bara förstöra dina muskler! Kom ihåg att du är vacker.

2010-11-25 @ 20:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0