tisdag

2010-11-09 @ 22:33:41
Mycket glest med kommentarer måste jag säga! Skäms på er!
Men jag tror jag ska göra ett försök med att blogga lite igen, får väl se hur länge jag kommer orka det!

Min dag har då iaf bestått av en lååång sovmorgon och sen begav jag mig mot stan. Minns inte när jag var där sist! Och såklart hittade jag plagg efter plagg som jag gärna skulle fylla min garderob med, dock var inte min ekonomi inte så road av detta så det blev fönstershopping för min del. Men jag kan ju meddela min kära släkt att årets julklappsinköp till mig kommer att bli en enkel match!

Morgondagen kommer innehålla ett besök hos sjukgymnasten och plugg med Johanna och Oscar. Eller vi får väl se hur mycket plugg det blir, eftersom vi av någon anledning alltid har något mycket viktigare att prata om..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0