fredag

2010-10-15 @ 16:10:43
Jamen äntligen helg nu då! Blev en ganska chill dag i dag. Började med engelska och efter det en helvetes lång promenad med en alldelens för tung väska till Edda. Jag och Marika räknade ut att vi simmade ca 20 längder sammanlagt, vilket var förbannat jobbigt kan jag lova. Lyckades dock livrädda johanna utan att dränka henne!
Blev sen lunch på Subway med Johanna och Matilda. Alltid lika gott!
Skulle egentligen ha gått tillbaka på skolan för att ha bild sen, men kände mig verkligen inte taggad så jag stannade kvar på stan med Johanna.

Kvällen spenderas i Yttervik med Maja, Linnea och Jenny. Blir nog supermysigt.

Inga bilder idag, orkar inte lägga in några!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0