söndag

2010-10-31 @ 11:05:33
Min förkylning verkar då ha kommit för att stanna. Jag har hostat och snorat i snart en vecka och börjar bli hyfsat less nu faktiskt.

Men min helg blev riktigt lyckad i alla fall!
Fredagen blev det fest ett gäng härliga brudar, där det blev mycket skratt och roligheter. Kvällen avslutades som vanligt på max. Tyvärr inge bilder eftersom ingen tog med sig nån kamera.

Gårdagen blev rätt lugn, for in på stan med min mor och åt lunch på waynes. Mycket trevligt.

Ska nu försöka att besegra min förkylning så jag kan dra igång med träningen igen, för nu har jag inte rört på fläsket på över en vecka så jag börjar nå bristningsgränsen!




hahaha herregud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0