tisdag

2010-10-19 @ 19:06:21

Vilken minut som helst kommer Majsenbajsen hit och då ska vi släpa våra otränade kroppar mot 360 för lite styrketräning och yoga!! Jag får alltså träna yoga igen så mitt liv har åter fått en mening, haha!

Det känns så grymt skönt att jag gick hem från skolan idag med en tom väska, det vill säga jag hade inte med mig några böcker hem för vi har inget vi måste plugga på! Ni som valt den enkla vägen här i livet och alltså inte valt samhälls förstår inte vilken befrielse det är att för en gångs skull ha någon slag fritid på veckorna!

Nu till en bild som inte har nått med detta inlägg att göra:


Saknar faktiskt dessa söta små (?) pojkar lite grann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0