tisdag

2010-10-12 @ 19:00:43
hade skrivit ett jättebra och nästan intressant inlägg. Hann jag publicera det? Nej, för det försvann!!

Men hinner inte skriva om det, för jag ska göra något så roligt som att plugga. Jag får under inga omständigheter göra något annat....även om det är fri frakt nelly.com och jag är i behov av ett nytt halsband eftersom mitt av nån konstig anledning gick sönder i fredags...ingen aning om hur, men sönder är det i alla fall! Men nej, inget nytt halsband här inte, eftersom min ekonomi nästan ligger på minus, vilket gör att jag måste hålla fingrarna i styr och inte gå in på nelly och klicka hem massa kläder som jag sen måste be mamma om pengar till för att kunna betala...tror därför jag ska slita mig från datorn nu!


Inte min bästa vän just nu kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0