lördag

2010-10-16 @ 14:28:09
Måste börja med att tacka mina söta flickor för en otroligt mysig kväll!! Det blev middag, film och oändligt många skratt. Blev efter många om och men tvingad till att se Paranormal Activity och jag kan, utan att överdriva, säga att jag aldrig varit så rädd efter en film. Dock ångrar jag inte att jag såg den för den var sjukt bra!
Efter att vi sett filmen och lugnat ner oss trängde vi ihop oss i Linneas rum och somnade sött.

Sitter just nu och väntar på att mitt mästerverk ska svalna, och med mästerverk menar jag min cheesecake som vi ska ha till efterrätt ikväll.
Jag och mina syskon ska alltså ha en överraskningsmiddag för pappa ikväll eftersom han fyllt år. Får se om det blir kaos i köket eller om vi faktiskt kommer lyckas att hålla sams!

Vad kvällen kommer erbjuda sen vet jag faktiskt inte än, tänkte höra med höök men med hennes fullproppade schema har jag väl tur om hon har tid vid jul nån gång!




sleeping beauty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0