tisdag

2010-10-05 @ 20:02:55
Gaaaalet så sakta tiden går bara för att jag vill att den ska gå fort! Men det är väl så att den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge...

Känns som att det har varit typ tredje världskriget i mitt huvud idag, har fått massor med viktig information men jag kommer inte ihåg ett skit just nu! Får nog ta och prata med min tredje hjärnhalva Johanna så hon får tala om vad jag bör komma ihåg och inte komma ihåg.
Hade till exempel, som det geni jag är, tänkt vara duktig och bara ligga hemma och plugga ikväll. Men det gick ju såklart åt helvete eftersom jag inte tagit hem några böcker.

Tror jag ska gå och hämta mig en bulle och ett stort glas mjölk. Ja, jag vet att jag sagt att jag inte skulle äta sötsaker i veckan men på grund av mina förbannade p-piller så har jag en period nu då jag tappar varenda liten sak jag håller i, vet inte hur många ögonskuggor jag har krossat det senaste året. Och jag gråter för absolut ingenting!!  Så jag tror jag ska gå tröstäta lite!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0