lördag

2010-09-11 @ 22:18:36

kommer göra er besvikna nu, blir ingen bild på förändringen. I torsdags var jag alltså hos frisören och skulle tona håret brunt. På kvällen då jag kom hem tvättade jag håret igen, och all färg försvinner. Nu är håret nån rödaktig ton som ser förjävlig ut, så jag ska faktiskt gå tillbaka och klaga till veckan!!

Sitter just nu med ida som är lite glad i hatten, och ska snart dra oss ut på stan och se vad Skellefteå har att erbjuda en kväll dom denna. Kan dra en vild gissning att vi kommer hamna på max. Men det blir säkert bra det också, hoppas på att träffa lite folk för annars är risken att jag kommer somna, för jag är äckligt jävla trött nu!!


haha, första bilden jag la ut på bloggen. Inte nån vacker syn kanske, men alla har vi varit små och fula!


Kommentarer
Postat av: älgen

haha söt lisa!!! :]

2010-09-12 @ 19:12:57
URL: http://thakingandthaslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0