måndag

2010-09-06 @ 16:30:00
Kan varna er redan nu att här framöver kommer det säkert vara halvtaskigt med bilder, för serisöt jag är sämst på ta bilder, och skulle jag göra det skulle det ändå bli samma sak hela tiden, typ "kolla, här sitter jag och pluggar".  För det känns som att det är det enda jag kommer göra! Idag fick vi höra att vi ska skriva nån uppsats om ideologierna och man ska lösa massa uppgifter om det, och jag känner verkligen taggen på att få fördjupa mig i dom och känna hur kunskapen flödar in i mitt huvud...eller så inte!!

Jaja, min helg blev rätt så lugn, jag och Ida komme oss in till stan helskinnade och for till Älvsbacka och chillade. Ida somnade så sött till Hannah Monatana The Movie (fråga inte varför vi såg den)
Var även med Linus och Pontus ett tag. Sedan gjorde jag och Ida tidshistoriens misstag typ. Där vid halv tre blev ida sugen på milkshake så då gick vi på max, och kunde då konstatera att vi var omringade av fulla 30+ och inte en enda som ens var i närheten av vår ålder. Killen bakom oss i kön stod och lekte cp-störd, alla andra runt om honom var måttligt roade.

Söndagen innehöll prat och skratt med fröken höök, övningskörning och avslutades i soffan framför irene huss och en nybakad sockerkaka bakad av ingen mindre än...."trumvirrvel"...pappa!!

Nu ska jag ta och ladda upp inför lite plugg och kanske en tripp på elgiganten för att spana in en ny dator, eftersom den här kommer rasa ihop typ vilken minut som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0