onsdag

2010-09-01 @ 21:26:52
död, död och åter död! Som ni då kanske förstår så har jag varit på mitt första träningspass för säsongen, som bestog av 25 minuter spinning och 25 minuter core. Såg ut som en kokt gris efteråt och jag har nog aldrig känt mig så ofräsch som jag gjorde då men under spinningpasset brändes det då i alla fall fett och 260 kalorier, vilket är en bra början!

Skoldagen har flytit på som vanligt, förutom att jag johanna celina marika och oscar bestämde oss för att skita i den äckliga frukostkorven som serverades på skolan och dra oss till subway och käka där istället, vilket var väääldigt smarrigt!

Har ju som sagt börjat mitt nyttiga liv nu så ska ta och dricka upp min smoothie, nog för att jag var förbannat sugen på att trycka i mig nått onyttigt. Men icket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0