tisdag

2010-09-28 @ 17:45:47
Känner på mig redan nu att den här veckan kommer bli sjuuuukt dryg! Är bara tisdag än och har redan nedräkning till helgen! Dock har jag inga planer än så länge, man känns rätt skönt faktiskt för sen blir det full rulle ett tag framöver.

Dagen har som vanligt innehållit äckligt mke plugg..vilken tur att jag älskar att plugga då..?
Efter den underbara skoldagen gick jag på stan med min syster för att inhandla presenter till vår söta bror som på torsdag fyller 13. Shoppingen gick över förväntan och helt smärtfritt.
 Eftersom jag och karro är så olika två människor överhuvudtaget kan bli så var jag lite orolig för att vår shoppingrunda skulle sluta i catfight, men icket! Överlevde och vi kom överens om två cardigan, en lila och en svart och även en svart/vitrandig tröja.

Ska nu ta och röra på mitt feta arsle och gå ut på en powerwalk med Maja. Känner att träningen just nu funkar allt annat än bra. Är så sjukt omotiverad helt plötsligt så jag tog beslutet att boka in mig på en träningsrådgivning med en personlig tränare. Blir nog bra.


monster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0