tisdag

2010-09-14 @ 16:44:52

Har vart in hos frisören och nästa onsdag då förvinner mitt äckel jävla orangea hår!! Ska bli förjävla skönt!!

Nu ska jag kasta i mig någon mat och sen blir det att anstränga min stackars hjärna ett tag och försöka komma på vad jag ska skriva om på engelskauppsatsen. sen ska jag träna core med mamma, dock inte på gym utan på vardagsrumsgolvet, för hon vill ite gå på gym och göra bort sig tydligen, vilket jag i och för sig kan förstå! Så jag får agera nån slags personlig tränare..får muta hon med kakor, då kommer det gå som på räls!!


hahah äckel


Kommentarer
Postat av: enbartmoa

HAha gud, hemma hos oss är det samma, vi står i vardagsrummet och hoppar och studsar;D

2010-09-16 @ 22:42:09
URL: http://enbartmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0