Fredag

2011-04-01 @ 19:10:26
Yeeey, äntligen fredag!! Den här veckan har verkligen sniglat sig fram så helgen känns verkligen efterlängtad! Firade att helgen är här med en fika på waynes med världens bästa Mathilda. Lite shopping blev det också såklart...
 Tyvärr blev kvällens planer kraschade (stavas det så?) så ikväll drar jag på mig min nyinköpta mysdress och ser några desperateavsnitt och njuter av lugnet!

Kan ju passa på att önska min bror och Johanna lycka till eftersom dom är i Umeå på cup i helgen. Får hoppas att Johanna styr upp grabbarna och hjälper dom till seger!



Sug och svälj trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att du är så himla fin! :)

2011-04-07 @ 20:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0