happiness

2011-04-14 @ 17:12:29

Efter en lång och alldeles för tråkig dag börjar jag nu ladda inför hockeyn som jag, om ni ursäktar, tror att färjestad kommer vinna. Och jag är inte pessimist, jag är realist!

Ska iväg med mamma på solbacken för att inhandla det sista inför fjällenresan på lördag. Finns inte ord för hur mycket jag längtar!!

ja, så härfin väder ha då lisa uppe i fjällen de tog bara en dag innan hon hade bränt sej så igår idag ha hon fått sitta med solen mot ryggen.. :/ men i morgon ska jag få en stekkar bild av hon då hon få sola igen =D  hade bra nu ska jag till jonas sen på bio HÅÅJ


Kommentarer
Postat av: linnea

sv: haha ja men precis, fjällen slår ju florida med hästlängder! men seriöst det kommer faktiskt bli jättekul:D<3

2011-04-14 @ 17:34:59
URL: http://majaochlinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0