Kvällen

2011-04-03 @ 00:11:36
Nu kan jag avslöja kvällens aktiviteter. Eftersom vi skulle kidnappa vårt lilla födelsedagsbarn Celina så kunde jag inte berätta vad vi skulle göra.
Hur som helst så stormade vi in hos henne och tvingade med henne ut i bilen som tog oss till mig där tårta väntade. Vi passade även på att klä henne i passande (?) kläder...
Sen bar det iväg på en lite galen bilfärd och sedan mot bowlingen för lite discobowling. Vem vann?? Svårt att gissa va? Men jag kan ju tala om att det var jag!

Hoppas att Du är nöjd med kvällen Celina, och nu väntar vi oss ju ett minst lika bra firande när vi fyller år! Tänkte bara så du vet...














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0