Onsdag

2011-04-13 @ 14:30:50
Ber så hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men har varken haft tid eller lust.
Som jag skrev i sista inlägget så jag har klippt mig, och nog blev det kort alltid. För kort enligt mig, men med tanke på hur nött det var så antar jag att det var nödvändigt.

var även till sjukgymnasten igår och knäckte till ett antal kotor som var på vift samt nacken, vilket känns idag kan jag lova! Känns som att han har knäckt något ur läge för jag har riktigt ont i en axel och huvudvärken kom som ett brev på posten idag. Men jag ignorerar smärtan och drar på 360 för en löpstegsanalys och ett spinningpass ikväll!

Ett tårfyllt farväl från min älskade Mathilda har ocks hunnits med idag. Den lilla flickan sticker ju till Thailand i morgon...saknaden kommer vara enorm eftersom vi bara varit ifrån varandra högst några dagen sen skolstarten i höstas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0