Spännande

2011-04-07 @ 21:59:39
Hade sparat ut mina naglar i hopp om att kunna göra fransk manikyr till i morgon, men på grund av hockeyn har jag nu bitit av hälften av dom, och matchen är inte slut än så fler av naglarna lär möta en säker död och min franska manikyr kan jag ju titta i stjärnorna efter.

Har i alla fall sett delar av hockeyn hos Marika och nog var jag och Clyna lite rädda då vi vandrade genom skelleftehamn där på kvällskvisten. Man vet ju aldrig vilka nerdrogade våldtäktsmän som hoppar fram ur buskarna. Gillar även Celinas mammas kommentar "åh vad skönt att åka härifrån, kändes lite hemskt att köra till skelleftehamn den där tiden"

Nu väntar att se hur länge av fjärde perioden jag orkar vara vaken, skulle chansa på typ...5 minuter kanske.
Nä men ju fortare jag somnar ju fortare blir det fredag, vilket betyder helg och framför allt fest!



Jag och Bilal tar oss en väförtjänt powernap i cookieplane

Kommentarer
Postat av: Marika

hahahah cookieplane<3<3

2011-04-07 @ 23:54:04
URL: http://marikalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0