Groooov

2011-08-18 @ 22:46:06

Eftersom grabbarna i huset är i sundsvall på dragracing i helgen så passar jag och mamma på att göra sånt vi inte gör annars. Till exempel göra chokladbollssmet och äta direkt ur bunken, dricka 1,5 liter mjölk på 20 minuter och spela med andra ord tillsammans med Maja.

"Tror det är ett slags djur som lever i skogen. Är nog en djurart skulle jag tro."
Majas beskrivning på däggdjur

"Om du springer också har du det här i munnen"
Mammas beskrivning på hurtbulle

"Björn Borg sjöng till den är personen. Eller nej, vänta, Gustav Björn var det ju! Eller vänta vad står det? Jaa, Björn Gustafsson. Så var det, ja."
Majas beskrivning på Carina Berg

behöver jag tillägga att det blev en hel del skratt under tiden??

Nu ska jag dyka i säng för i morgon är det jobb 08.00-14.30, sen blir det trevligheter med en snygging..hehe.


Kommentarer
Postat av: Anonym

TYST! Du behöver ju inte berätta mina svagheter! Men tack för en kulig kväll!

//Mam

2011-08-18 @ 23:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0