Moment of truth

2011-08-10 @ 21:30:39
Jaa, nu tänkte jag ta bladet från munnen(säger man så? Lät himla konstigt?) men hur som haver, tänkte nu såhär på kvällskvisten vara lite, inte sentimental, men ärlig? Låter som jag ljuger all annan tid, men aa ni fattar? (kommer skratta åt det här inlägget i morgon eftersom jag halverst skriver i sömnen nu)



Har insett att om jag hittar en låt jag gillar så nöter jag sönder den tills jag inte klarar av att höra den längre. Och jag menar verkligen nöter. Dygnet runt, natt som dag, sol som regn, sommar som vinter, glad som ledsen. Ja, ni fattar grejen. Just för tillfället är det Halo med Bethany Joy Lenz som nöter sår i mina öron.



Får panik då jag ser filmer då barn förlorar sina föräldrar. Då vill jag bara springa till mamma och pappa och krama dom och aldrig släppa. För seriöst, fattar man verkligen hur lätt det är att förlora någon, så fort det kan gå? Åh, får riktigt ont i magen bara vid tanken. Ett typiskt exempel på det är då jag ser Titanic och männen måste stanna kvar. Tänk om det varit min pappa. Jag hade stannat. Utan tvekan. Skulle aldrig kunna lämna pappa och veta att han kommer dö.
Nej gud, nu kommer tårarna snart...huvva!


Har en livslång kärlek som jag aldrig kommer släppa taget om. Inget på jorden kommer någonsin kunna skilja oss åt! Ni som känner mig, speciellt Maja, du vet va?
Mjölk!!! Dricker det till allt, inklusive surströmming. Vår familj borde snart få något vip-kort hos norrmejerier då vi förbrukar ungefär 12-14 liter i veckan. Tänk er då att mamma och pappa dricker några glas i veckan, min bror dricker det inte alls, och resten dricker jag. Jag säger bara ååååååh♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0