Onsdag

2011-08-10 @ 21:05:51
Gårkvällens isträning var helt otrolig! 6500 galet taggade människor, vågen som rullade 7 varv och sällskap av världens finaste tjejer. Kan inte bli bättre va?
Kvällen avslutades med en sväng på olles innan jag dök i säng för att vara pigg idag, vilket jag förövrigt inte var. Har nog aldrig varit så trött och jag var nog inte riktigt anpassad till jobb. Men lyckades hålla mig vaken och for sen in på stan med Ida och Linnea.

Linnea stannade dock inte länge eftersom hon skulle jobba, men jag och Ida stannade kvar och fortsatte sprätta pengar på bland annat en supergod lunch på waynes. Du är galet fin vännen!♥

What to do nu då??? Ska nog lägga mig och se oth, om jag hinner innan jag somnar


Kommentarer
Postat av: ida

Hihi sötis <3 hann inte komma som du märkte men vi ses då jag kommer hem puss!

2011-08-10 @ 23:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0