Söndag

2011-08-07 @ 20:18:05
Jaha, här var det dött som i graven. Klickade in på bloggen idag och blev lite förvånad då senaste inlägget publicerades i torsdag. Var 100% säker på att jag bloggat under helgen, men insåg sen att jag tänkt mig flera blogginlägg i huvudet men aldrig skrivit ner dom, än mindre publicerat dom.

Dom senaste dagarna har jag i alla fall hunnit med att vara rejält sjuk(vilket jag fortfarande är), levt på hälsofil och nyponsoppa, jobbat, fått färdigt i mitt rum, förpestat Majas tillvaro med min egna närvaro samt jobbat på en supertrevlig 40-årsfest!

40-årsfesten som ägde rum igårkväll var helt otroligt trevlig och välplanerad. Pinsamma och mindre pinsamma framträdande av nära och kära, ett partytält som dagen innan festen flög all världens väg (http://norran.se/nyheter/norrochvasterbotten/article1188054.ece) och massor med skratt!


nu till en bild som inte har med inlägget att göra, men som lockar fram minnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0