Tisdag

2011-08-09 @ 15:16:57
Äntligen frisk nog för att kunna jobba! Har ärligt talat haft riktigt dåligt samvete för att jag har varit tvungen att sjukanmäla mig. Meeen nu är jag på banan igen och ikväll drar stora delar av skellefteå upp till arenan för att spana in säsongens nya trupp och även jag ska dit och ta mig en titt.
Blir hämtad här hemma av Tess och sen åker vi upp och har en toppenkväll tillsammans med Julia. Mina fina tjejer flyttar ju snart, Julia sticker till Oslo och Therese till Trollhättan. Så vi får ta till vara på tiden som är kvar.
Usch så hemskt, det låter ju som att dom ska försvinna från jordens yta. Men dom är ju bara en flygresa bort om jag skulle sakna dom allt för mycket!

Sitter just nu som ett litet barn på julafton i väntat på tomten. Dock väntar jag inte på tomten utan på mamma och pappa som snart borde vara hemma från Luleå och med sig har dom en ny skoter!! Tyvärr är ju premiärturen några månader bort.
Men jag kan slå vad om att pappa lär vara ganska snabb på att prova den, mycket snö eller inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0