Längtar efter något som kan rädda mig

2011-12-13 @ 22:16:36

Idag har det rått totalt kaos i mitt huvud. Har sprungit runt på stan som en förvirrad höna i hopp om att hitta julklappar till julklappsleken, slutade med att humöret nådde botten och jag vandrade hem med drygt hälften av julklapparna kvar att inhandla.

Har verkligen lyckats trycka ner mig själv extra mycket, håret är för kort, har fel färg, jag har inga kläder, behöver nya hårprodukter som kostar skjortan, har dålig hy...ja listan kan göras oändlig, men jag ska inte trötta ut er med det utan ska återgå till att plugga in 120 svenska ord till i morgon. Byta, någon?


Kommentarer
Postat av: anneli

Japp, du kan få plugga hockeyhistoria åt mig så tar jag dina ord. Deal?

2011-12-13 @ 22:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0