Onsdag

2011-12-07 @ 20:06:02
Börjar bli standard att jag aldrig uppdaterar nu för tiden, detta av 3 anledningar:
1. Lever ett otroligt händelselöst liv just nu
2. Har inte tid, trots att livet är grymt händelselöst så har tusen miljoner saker att göra
3. Är för lat för att orka ladda upp bilder, och hur kul är det med bildlösa inlägg..?
Kvällen har spenderats på 360 för en workshop om hur man kan utveckla sin styrketräning, vilket kändes välbehövligt då jag är rätt less på mina övningar som jag gör dag ut och dag in utan reslutat. Nu har jag lite mer förståelse varför, så nu ska jag inta den delen av gymmet som jag fasat, det vill säga delen med fria vikter. Ska nu trängas med 150 kilos biffar och anabola-knaprande muskelmonster. Och där ska jag stoltsera med mina 5kg vikter. Kommer bli toppen!

Äntligen är snön här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0