Torsdag

2011-12-01 @ 20:09:12
Nu är det många bollar i luften känner jag. Håller på att ladda upp bilderna som ska framkallas, välja ut bilder som ska förstoras och ramas in, skriva reflektion om hälsa ur ett globalt perspektiv, skriver på min hälsodagbok som ska lämnas in innan jullovet och till sist försöker jag slänga ett öga på hockeyn ibland också. Därför råder tredje världskriget i mitt huvud.

Var den där bilden finare? Eller ska jag redigera den? varför är u-länderna u-länder? Vad påverkar medellivslängden? Vad vill jag med min träning egentligen? Borde jag sova mer? Men vänta nu, tog jag rätt bild nu? Varför har skellefteå tre tränare nu helt plötsligt? Äter jag för lite kolhydrater? Men hallååå, varför ligger ni i en hög på isen när pucken är på andra sidan?
Japp, ungefär så där snurrar mina tankar för tillfället. Tror istället jag lägger bort datorn, värmer en kopp glögg och fokuserar helt och hållet på hockeyn!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0