alla hjärtans dag

2011-02-14 @ 20:27:07

Jag känner att jag måste slänga in ett sånt där obligatoriskt Alla hjärtans dag-inlägg. Eftersom jag inte har någon gullig liten pojkvän att spendera den här kvällen med så har jag istället kört ett intensivt träningspass. Tycker ärligt talat att den här dagen är väldigt överskattad.

Möttes dock av två presenter då jag kom hem, en påse naturgodis av lilla pappa och ett par Björn Borg trosor av mamma så jag ska inte klaga!
Nu sitter övriga familjen och trycker vaniljhjärtan medans jag sitter och knaprar på mitt naturgodis!


ett extra stort ♥ på dig, du är bäst vännen!


Kommentarer
Postat av: johanna

du är bäst Lisa♥!

2011-02-15 @ 20:51:40
URL: http://johannaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0